Zlatan är KUNG!!

Jag har inga ord för hur stolt och glad jag är över Zlatan. Snacka om proffs,
kommer efter två månader och gör mål och aa, helt sjukt bra spelat också.
Jag är såå jäkla glad. Blir så avundsjuk på de som står honom nära eller
får spela med honom, eller t.o.m jobbar för/med honom. Zlatan Ibrahimovic
hoppade in i andra halvlek mot Parma - när det stod 0-0 - och med två snabba
mål i comebacken sköt han Inter till klubbens tredje raka ligatitel. Det som är
så gulligt är att han inte får luft, efter matchen, eller vinsten så åkte han till rosengård
osv. som sagt jag är så grymt glad....

han har fin stil också:) ännu bättre ju
aja nu ska jag dra och plugga vidare:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0