Skola, USCH!!

förlåt men jag har haft sååå mycket i skolan, ni anar inte hur många uppsatser och prov de
bombar oss med:S sjuuk, vi är trots allt människor, även om vi går i nian så betyder det inte
att vi ska kunna stressa ihjäl oss och kunna:S klara av allt på två veckor:S 3 stooora uppsater, 
en ekonomin uppgift  och så inte nog med det så får vi två prov också TILL NÄÄSTA
VECKA :O allt är till nästa vecka, ojuste, vi har ju att göra ett eget program den är till den 23:S
OOOHH ÅNGEST, om de är mycket här så hur mycket mer får vi inte på gymnasiet??någon s
om vet och kan berätta det för mig??

 OOOOOOOHHH!!!!!

 Ska nog börja plugga:(

önska mig lycka till så ses vi nog typ när jag vaknar upp ur mina böcker...
seees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0