Rosa nagelack, blir så glad!

jag vet, alla har det, men det som är så
fint är att den passar typ alla, och den ser helt olika ut på de flesta.
man känner sig så fin och fräsch även om jag behöver en dusch så
känns det så härligt med denna rosa nagelack, helt sjuk, jag vet...
men jag var bara tvungen att säga det:)
den är så tjock, härlig och underbar färg. Den ser man elegant ut med,
hur fula händer man än har så piggar den upp allt.
aja nu ska jag gå vidare och fixa min andra hand. (har bara hunnit måla
naglarna på ena handen:P)
Jag älskar färger, det är ju trots allt vår. Det är så roligt för förut kunde jag
inte gå ut med starka färgade kläder, men nu måste jag ha det annars
känner jag mig så tråkig och nere.

vi sees med mera färger:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0