MAN UNITED<3

så jäkla grym match, jag gillar inte att kolla på fotboll, men asså
de här knäckte, jag va ba tvungen att sitta o kollla, trots att
jag hade hur mycket prov som helst att plugga till. C.Ronaldo
gjorde ett mål men missade sin straff i förlängningen.
Det var synd men Chelseas spelare avgjorde det hela när
han halkade och gjorde stolpe ut, det var såå synd att han halkade
och pga det så förlorade de. Det var väldigt spännande match.
Som alltid, oavsett om de vinner eller förlorar så gråter C.Ronaldo.
Jag ser honom som en bortskämd mammas unge:) det är så gullígt.
Det roligaste var när de började att bråka, asså de röda och gula
korten flög överallt, haha typ alla fick antingen rött eller gult.:P just då
kändes det som ett skämt, att domaren gav bara ut kort för att
få det att sluta bråka, helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Naaw Cristiano är så gullig! :) Eller hur?

Och du, är ny här och undrar om du skulle kunna hjälpa mej med en sak?

Hur fick du Angelina Joiles bild där uppe? :)



P.S jääkligt cool blogg! D.s

2008-05-24 @ 19:48:02
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0