Jag skulle också kunna döda, du med!:S

Ni har säkert sett, läst och hört om mannen som låste in sin (då)
18-åriga dotter i typ 24 år, han våldtog henne och hon födde hans
7barn, tyvär så dog ena och den sjuka jäveln som är farsan och
morfarn, bränner upp barnet, eller något sånt.
Det jag läste senast om fallet var att advokaten säger att
den här mannen är pyskiskt sjuk och borde inte få något straff.
VA FAN ÄR DE FÖR OKÄNNSLOSAMMA människor som arbetar
med såna här saker. Jag tycker att det är helt sjukt, det är så
lätt att komma undan med såna här saker, saker som folk
erkänner får de inte straff för men ibland finns det OSKYLDIGA
människor som åker in för småsaker.
Det känns som om jag skulle kunna DÖDA och komma undan:S
det är fan läskigt, man kan inte vara säker längre, en mördare eller
kanske en våldtäktsman kanske är din granne eller lärare.
 De borde få sitta och lida lika mycket
som de har gjort andra illa,

---seee yaaah---


Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller med!
Ha det bra! =)

2008-05-05 @ 16:14:58
URL: http://mydaytoday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0