Eurovision Song FIASKO!!

Jag fattar inte vad som hände... Jag förstår inte det där att rösta på sina grannländer:S det blir inte rättvist.  Det är helt sjukt, man ska rösta som man känner, inte på sina GRANNLÄNDER...oooh blir så jäkla suuur. Okey sverige kanske inte skulle ha kommite bland de tre bästa men iaf bland de 10bästa. Det  bara är så, de länder som turkiet och azerbadijan, ja vad ska man säga, de förtjänade inte sina platser. Det här var det skummaste någonsin. Jag tror att folk inte röstade på Charlotte för hennes såkallade transvestit utseende, och det är helt fel, hon är bara lite "gammal" och förstört sin hy pga alla dessa produkter och sånt, botox. Men detta var ju som sagt inte en skönhetstävling:S. Hon har flera gånger sagt att hon inte har gjort såna operationer, och jag litar på henne, jag tror inte hon ljuger oss rätt upp i ansiktet. Jaa, hela skiten var ett stooort SKÄMT. :S Vad tyckte ni?
Charlotte Perrelli förtjänade MYCKETMYCKET MER...

(som sagt så har jag börjat läsa Charlott´s blogg och sett många videos, och kommit henne mycket, vad ska man kalla det, "närmare" och vet vad hon går för och är för människa och i och med det så tog jag det här  EXTREMT "hårt" jag vet att hon förtjänar mycket mer, jag kan fan inte släppa de här 18:e PLATS, heeeelt f*cking sjukt, aja, jag fick skriva av mig
så jäkla skönt.)

see yaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0