Dima Bilan vs Timbaland


Den här låten var ju bra, Dima Bilans bidrag i Eurovision Song Conteste 2006.
förutom hans dåliga engelska som man hör lite då och då, eller
ganska ofta:P
Årets bidrag var också bra, men inte lika bra som den ovan, meen på ngt
sätt så gillar man den, de kanske är för att Timbaland har skriviit den.
Han som är så känd:P Dimas röst var inte den bästa när han sjöng låten, och
hans dåliga engelska hördes tydligt. Det var störande för låten var skön.

Jag skulle googla fram bilder på honom, men mer än hälften av bilderna var
nakenbilder, helt sjukt, blev äcklad, för detta hade jag inte trott om honom:S
I mina ögon har han sjunkit, (googlade efter att ha lagt in videona och så,
så drf tar jag inte bort de)

Seees... ni vet att jag alltid kommer tbx även om de har vart dött på bloggen ett
tag så fortsätt kika in:D
Because i LOVE IT;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0