alkohol = Obeskrivligt skiit!!



Det är så tråkigt att de flesta dricker alkohol för att ha roligt
eller för att man vågar vara social då:S
Jag tappar repekten och tycker så synd om de som tror det.
Igår var det ju valborg och det enda man fick höra var att
"ikväll ska vi dricka som fan" okey man kan dricka om man
gillar de och tycker det är gott men annars är de helt sjukt.
Man tappar helt enkelt respekten för såna människor som
beter sig som värsta populära och bättre på något sätt för
att de dricker.
OOOH vet inte vad som är bra med alkohol, jag vill ba säga
er att man KAN ha roligt utan alkohol och man KAN vara social,
man skämmer bara ut sig om man dricker sig full och massa
sånt skiit.
vad tycker ni om att att dricka sig full för såna anledningar?
har man roligare för att man dricker? okey man är ur kontroll
och skrattar åt allt men de är int då du har roligt utan det är bara
alkoholen som styr för det mesta så??

sees !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snälla chilla ner dig lite!!
fjant säger jag bara, märker att du inte känner till så mkt om alkohol så var bara tyst.

2008-05-02 @ 01:18:29
Postat av: Anonym

jag tror jag vet så mycket som jag behöver veta om det, jag har haft ett stort arbete om alkohol så,
och föresten så varför ska jag vara tyst?
tror inte du har fattat att det är min blogg och mina åsikter, du kan säga dina åsikter men om du håller på o skriver sånt skit så gå någon annan stans

2008-05-02 @ 11:06:26
URL: http://aanonymoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0