Vackraste Ögonen...


                                         
Alltså har hon inte de vackraste ögonen.,.,
i allt detta smuts med inge mat,rena kläder, rent vatten
och ja, och låt oss inte tala om smink och alla dessa krämer
och saker vi använder daglingen för att hålla oss i form...
den här bilden är så äkta och så VACKER, hon är grym och
vacker även med dessa trasiga kläder och i allt smuts,
 det
grymma är  ändå alla dessa blandade känslor som man ser
i hennes vackra ögon bl.a rädsla och mod.

Tummen upp för dig tjejen, eller kvinnan för i dag är hon en fyrabarns mamma med en man:)
synd för om hon skulle vart här så skulle hon blivit en världsmodell...
Det är synd för hon visste inte ens att den här  bilden var sååå populär och folk har tjänat massor med pengar genom den...men nu efter ca: 20år så har dom träffat henne och berättat det, och så fick hon pengar för hela
sin familj en Pilgrimsresa till till Guds hus,Mekka, i Saudiarabien...så det är en stor gåva till henne...
Jag hade iaf velat se mer av henne...'

Vi hörs gott folk, för nu ska jag återvända och gosa med min lillkusin:) en bebiiiis.love him!!

Kommentarer
Postat av: Laura / Fluffyy nation

Läskigt, just den där bilden älskar jag
jag kan sitta och kolla på den hur mycket som helst.
Fan va mkt vi har gemensat :P

2008-03-06 @ 10:04:47
URL: http://fluffyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0