sommar...vad häärligt...

 oooh Jag vill ha sommar NU...

varför??varför ska det vara regn, slask och snö?
TÄNK vad härligt, en sommardag, vid stranden, sola och bada!!
så underbara färger och värme,,,huumm...

 vara ute sent på kvällarna, utan att det ska behöva vara kallt eller
kolsvart, att njuta med vänner och spela fotboll, vad hääärligt.

 sitta och äta jordgubbar ute i solen

  Och att äta vattenmelon, vid stranden...

   

VEM kan motstå dessa ställen??
inte jag iaf ,,, vad är vi utan SOMMAR???
INGENTIN!!DÖDA VARELSER!!!
det är bara några månader kvar, ska försöka hålla ut... om jag inte dör av deppression...

see yaaah!!!

Kommentarer
Postat av: diana

haha om du fortsätter o kollar in så ska vi också fortsätta ;)

2008-03-27 @ 19:50:22
URL: http://malkysoltani.blogg.se
Postat av: Laura

Underbara bilder du lägger in!
tro mig du är inte ensam om att vilja ha sommar! ^^

2008-03-27 @ 21:44:17
URL: http://fluffyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0