Rami Shaaban!!

 FREDRIK PERSSON
Jag har inte sett honom som målvakt men jag gissar på att han gör det han gillar,
gör sitt bästa, han verkar en bra medmänniska och är långt ifrån arrogant, eller
vad säger ni som har sett honom på tv?
okey tv kan man inte riktigt räkna med att det avgör allt men det är ett steg närmare
än bara bilder?
Men det som rörde mig mest var att han struntar i pengar och sätter det han gillar först,
och det var hans familj och sedan fotbollen, men det var inte för pengar han gjorde det.
Ni tänker säkert att "han säger bara så för att folk ska tro något bra om honom"
MEN nej, "- Jag ville kunna vara med när min äldsta son börjar skolan till hösten och det känns skönt att kunna hjälpa till hemma med bebisen och låta honom växa upp i Stockholm."
Alltså vände han hem för att vara närvarande på sin sons första skoldag.
Det är helt sjukt, sätter sin sons skoldg före så mycket pengar, det är grymt starkt <3.
Hans son har gjort ett armband av pärlor till honom som han aldrig tar av sig, förutom när han spelar fotboll.
Såååå sööööt...Snacka om en grymt sköön pappa...
Om pressen som läggs på hans axlar, svarar han:
"- Nej, faktiskt inte. Det är nog mest för att jag inte ser mig själv som en stjärna och är van vid jobbiga situationer"
Om vad han tycker om Bajen:
"- Jag spelar mycket hellre i ett lag som spelar attraktiv fotboll. Fotboll ska vara roligt och underhållande, och en vinst känns mycket bättre om man bjudit på bra spel."

SÅ KOM IGEN  ALLT HANDLAR INTE BARA OM PENGAR OCH UPPMÄÄRKSAMHET,
MAN SKA GILLA DET MAN GÖR OCH HA ROLIGT. OCH FRAMFÖR ALLT VARA SIG SJÄLV, DET ÄR DET MAN KOMMER LÄNGST MED, TRO MIG.
 STOCKHOLM 000902 - Målvakten Shaaban Rami, Djurgården. Foto: Lars Epstein/PRB.  021122 Rami Shaaban i målet för Arsenal. Foto: EPA Photo/Odd Andersen/PRB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0