PALLA; gå och läägg dig din tönt...



Vaddå leave Britney alone? vafan vart försvann du när du nu fick värsta uppmärksamheten??
var det inte för Britney du "grät" och gjorde allt det här, jag och många andra räknade med att du
din tönt skulle vara till någon nytta och hjälpa henne. Jag svär han brydde sig inte ens om henne,
allt detta var bara BULLSHIIT...allt han ville ha var UPPMÄRKSAMHET, att pressen också gick på det,
det är helt sjuukt..Jag ber er snälla någon hjälp henne, jag vill att hon ska komma tillbaka,
jag förstår att hon håller på såhär, för skulle ni orka med media 24/7? nej det tror jag inte,
och att inte ha ett privatliv, fan vad hemskt...
I MISS YOU BRITNEY!!! NO MATTER WHAT!!!

ÄLSKAR DENNA LÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0