Oh, gymnasieproblem och längtan till...

Åhhh fan vad jag vill börja gymnasium men ändå inte,
alla så jag känner säger att gymnasietiden är den bästa tiden, men jag
tänker mer på att jag kommer ha de annorlunda (typiskt vad man alltid ska
tänka det sämsa om sig själv) jag kanske inte trivs eller så kanske jag kommer
ha det svårt eftersom jag har haft VÄRLDENS dåligaste lärare,, hon SÖG hårt...
har ni någon gymnasium som ni skulle kunna rekommendera,
jag skulle helst vilja gå i en som
- det finns sköna människor i och inte snobbar,
alla har sin egen stil och det är en skön stämning i skolan och klassen.
- lite inriktning på sport, inte för insatt precis
- sköna och bra lärare med bra undervisning
- och så helst så ska den ligga i stan...


och såklart, jag har vart så insatt i fotboll på sistonde, hmm...de bra men jobbigt,
jag viilll såå gärna gå på en match och träffa de grymma fotbollspelarna...

                                              


    

Och såklart ska vi ha med dagens GRYYMMMA spelar...

David Beckham på två bilder, vet inte vf men de blev bara så.
Fredrik Ljungberg
och sist men verkligen inte minst :P våran egna kuung Zlatan Ibrahimovic

citat Zlatan : "Jag behöver inte media, det är media som behöver mig"
Haha sååå sant mannen...

Kommentarer
Postat av: Laura / Fluffyy nation

Kul att hitta en tjej som gillar fotboll, jag är nemligen gaalen i fotboll

2008-03-06 @ 10:03:36
URL: http://fluffyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0