Men gumman lilla...

Haha vad heter hon kissie.blogg.se,
haha iaf, asså jämfört  med henne så har blondinbella myyycket mindre
luuuuft. Asså jag stööör mig så mycket på dessa arroganta jävlar...
HAHAHA snällllaaa vaddå snälla snacka om självkära båda två men
den här kissie hur gammal är hon igentligen?
13-14? största fjooortisen assååå..., du är sååå BLÅÅÅST. 
Du tror säkert att jag är avundsjuk ´men tänk om för 
vafan har du som jag ska va avunsjuk på??
Ingen hjärna elr? PLEASE lägg ner ditt skitsnack...
och juste VA DIG SJÄLV om du vill komma någonstans...
i varje videoinlägg så tror man att det är olika personer...
HAHAH vf tar hon bort såna inlägg som säger sanningen om henne...hahah
aja skit samma orkar inte lägga ner mer energi på henne, det räcker för denna
gång men de kanske kommer upp mer hahaha....
Du tror att du bollen på en fotbollsmatch...om du fattar vad jag menar,
men det tvivlar jag på att du gör ;-)
En bild på Cristiano Ronaldo och Bipasha Basu elr hur hon stavas  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0