Det var längesen med...

...Fotboll...fan vad jag hatar snööö...det var varmt och skönt ett tag men sen började det att snöa och regna och massa  skiiit,,,
fick fotbollminnen, vi var ett litet mysigt lag som på kvällarna gick ut och spelade.
det var hur kul och mysigt som helst...vill ha sooommmar och fiint väder.
Asså vinter kan vi ha i högst en månad sen blir det bara tråkigt och deprimerande.
Det är inte konstigt att sveriges folk är så osociala och kalla så helst, sådan land sådan folk,,,
JAG ÄLSKAR SVERIGE, det handlar inte om landet utan landets dåliga väder...
Aja nu ska jag plugga vidare men som sagt så var det längesedan jag la upp bilder på våra sköna
fotbollspelare som gör våran dag heeelllt underbar...:D
 oj ...gissa spelarna :P
 
 Vad söööt, haha fett gullig juu...Totti.

 Ingen fotbollsspelare men vem bryr sig haha:)

aja får se vad jag kommer med härnäst, SSee yaah later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0