Börjar bli sugen på klänningar, då såg jag en semla:S

Jo, det är sant..helt plötsligt så fick jag en sån lust att kolla olika
klänningar som man kan förbereda sig med inför sommaren,
och så går jag in på google och googlar fram en SEMLA!? hur fan
kommer det sig?? hmm...
 jo, så blir jag självklart sugen på semla,,,usch jag vill HAA... :D

Iaf jag googlar vidare och hittar tillslut några klänningar som man också vill ha vid sidan av semlan,
hur ska jag göra...semla eller klänning?? svår val för mig:P

26631-182
Jessica Alba: Asså klänningen hon har på sig är inte så jätte fin, men om det skulle
vara i en annan färg så skulle den säkert va skit snygg, kanske en röd?
iaf med hennes kropp och face så blir hon snygg i vad som helst, hon gör
t.o.m det hon har på sig så jäkla snyggt...
Keira Knightley: Klänningen var söt, hon är fin själv och den där vita klänningen passar
henne så bra, jag hittade en annan bild på henne med en så jäkla fin klänning
axelbandlös och grymt kvinnligt elegant och snyggt.

Scarlett Johansson:
Klänningen är kanske fin, om den inte den skulle vara på hennes
kropp, den passar henne inte alls, eller så kanske det är den röda färgen som inte passar henne
och därmed blir båda klänningen ful och hon blir en modekatastrof, ibland undrar man, har de
inga stylister? Jag försökte förgäves att hitta en bra bild på henne med bra stil, men halllååå,
hon är verkligen en katastrof när det gäller sånt här verkar det som. Inte för att jag är så modeintresserad
men när det gäller så kan jag:P men denna var fin, eller vad tycker ni?
hon passar bättre i svart och vitt/beige...
Reese Witherspoon: The barbie girl, hon är så gullig, och klänningen var också söt,
men saken är den att man inte fastnar för klänningen, eller man nästan inte märker till den, den ser
så platt och tråkig ut:(.Synd för den var jättsöt.
denna var finare, men färgen var tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0