Babybooom Pics...

  Först och främst, Brad och Angelina, Bästa paret PERFEKTA.
 

      
Sedan min favorit som jag saknar så  mycket, Jennifer Lopez, som har fått tvillingar, haha gulliga, men de ser ut som vaxdockor :P

148935-4111  
148935-4110
Sedan Nicole Richi, gillar henne inte så mycket men bilderna på barnet kan man inte sluta titta på, :D
Hoppas och tror att Nicole inte blir som Britney, hoppas att hon inte påverkas så  mycket av media och papparazzi, och att hon skyddar barnet och sin familj från allt skit, önskar samma sak till Angelina och Jennifer Lopez, men de två är jag säker på att de vet vad de gör, DET HOPPAS VI IAF:D

Hej så länge, måste iväg, men see yah soon!!

Kommentarer
Postat av: Laura

Haha aaa det e sant XD

Mmm det va ditt inlägg som fick mig att vilja skriva igen :)

2008-03-25 @ 13:50:00
URL: http://fluffyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0