Älskar Rosor, och vill bort härifrån..

Jag vill bort från detta äkligt kalla och osociala folket...
Jag vill till ett land där folk lever, här är det elektronik som håller oss uppe.
Jag vill till ett land där folk bryr sig om varandra och är lyckliga även om de
lever på bröd och vatten.
Inga bortskämda jälvar som inte ens blir glad över en 5000kronors mobil eller
spel etc :S
Jag tror ni förstår vad det är jag menar, jag vill till ett land där det inte ska behöva
finnas så mycket elektronik och att allt går på det.
Tex Saudiarabien, de är ett utvecklat land men ändå det finns hur mycket olika
människor som helst och så finns Mekka där...
Dit vill jag   
Jag orkar inte med all stress och allt skit. Det finns inge glädje och ingen tid över till något, att umgås med
nära och kära, trött på skitsnacket "det här är mitt och det där är ditt och nu håller vi oss för oss själva"
Jag vill ha ett socialt liv....
 



Aja får fundera ut en resa... som aldrig kommer att bli av...
See yaaah.

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag förstår precis hur du menar!

2008-03-28 @ 17:39:46
URL: http://fluffyy.blogg.se
Postat av: Laura

Ja visst haha ^^

Yepp det ska jag!

2008-03-28 @ 18:18:42
URL: http://fluffyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0