Alicia Keys - Konsert

Asså vart ska jag börja...
                                                                      HON ÄR VERKLIGEN EN SUPERWOMEN

Joo, hon är en gryyymt bra artist. Okey innan jag hade sett henne live så tänkte jag bara
"Alicia Keys, hon är bra och jag gillar hennes låtar, det finns väl inge mer speciellt med henne, eller"
Men sen när jag var där, så kände jag bara, "fyyfan vad grymt bra hon är, asså bästa förebilden"
man kan bara inte få nog av henne.
Hon hade verkligen roligt på scenen och vi andra, spec jag hade sååå jäkla roligt,
även om man inte satt särskilt nära men ändå..
Faaan jag vill alldrig att det här ska ta slut, jag hade verkligen lust att köpa biljetter till hennes andra
konserter också, men de ju skola och jag tror det skulle bli lite omöjligt med tanke på allt som händer nu :S

Hon är såå söööt och är verkligen inte som andra kändisar, hon utnyttjar inte sin kändisskap, utan
hon tänker sig som vilken annan människa som helst och det är det viktigaste med en kändis, man ska inte
få för mycket luft som vissa får.
Ärligt talat har jag INGA ord för henne, och man smäälter verkligen när man ser henne live.
Asså de fyrahundra kronorna var verkligen värda för henne live, jag skulle kunna köpa även om de
kosta tusen kronor...
Bye bye, see yaah soon

SÖÖÖT hon är på denna bild;) ------------------------------->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0