Adiiidas, lovely

 
helloo, jag har vart borta ett tag, mycket plugg och massa stress hit o dit, 
joobbigt. Men nu så är det värsta över, har inte ens haft tid att kolla på tv, det som
är så skönt, att bara sitta framför teven och dricka te och käka kakor, bullar etc. :-) hehe...
iaf, jag fick en väldigt lust och söka på märket adidas helt plötsligt , det bästa och finaste märket,
och såå underbart för jag hittade sååå många underbara bilder att jag inte visste vilka
jag skulle ta, ville helst ta alla men de skulle bli såå jobbigt :P
fotboll + adidas = LOVELY
Asså än en gång kom vi fram till fotboll:P jo, men är de inte en underbar sport?
det är såå fint att ba kolla på , men det är roligare att spela, man springer av sig 
samtidigt som man har huur roliigt som helst, håller ni inte med?
             


                     


                                        

Några av de underbart fina bilder som jag hittade...
Finns inte ord för detta...Fotboll + Adidas, kan de bli bättre:P
jo de kan de väl, men så här långt är jag jätte nööjd:-)

See yaah later...puss puss...

Kommentarer
Postat av: Laura

Är du min tvilling själ på nått sätt ? :P
Jag

2008-03-12 @ 19:55:07
URL: http://fluffyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0