Zlaataan<3

neeeej, Zlatan kan tvingas att opereras och kanske därför inte kunna vara med på matchen mot ryssland:'( guud vad nere man kan bli av den nyheten. Våra chanser är över, jag kanske överdriver , det finns flera bra spelare men utan Zlatan, som alla respekterar och vissa t.o.m är rädda för så klarar vi inte av det här. Jag vill ärligt talat bara bort härifrån:'( Kolla bara hur det gick i andra halvlek mot spanien!! när han gick av så kunde spanjorerna bara leka med det svenska landslaget:S han har verkligen allt, charmen, talang inom fotboll, ger folket vad de vill ha, kan showa, personligheten, oooh ALLT helt enkelt.

Du är Zlatan! Foto: Jessica Gow/SCANPIX

Zlatan Ibrahimovic har gjort två av de tre svenska målen i EM, Och mot Spanien tappade
Sverige anfallsspelet helt när han gick av.


- Det var tydligt att vi inte kunde hålla i bollen i anfallet. Zlatan är otroligt stark på det och plus att de är så rädda för honom att de faller i från. Vi har ingen targetforward i andra halvlek, säger Anders Svensson.

och allt de hade att säga var såå sant. Det kunde t.o.m jag se även om jag inte är sådär jäääättebra på att döma och så:'( jag vill ha Zlatan på plaaaaaaaaan. Han behöver isf inte vara med om han benen viker sig eller vad som helst, han kan bara sitta där så man kan få lite inlevelse av honom iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0