Visst är turkarna krigare, landslaget.

OJOJOJ, de turkiska landslaget är verkligen KRIGARE med stoora feeta bokstäver. De krigar verkligen in i sista sekund.
Jag och säkert många andra lag skulle ha "gett upp" minst 10min innan matchen var slut men de här har verkligen visat
att man ska kämpa ända till slutet. Verkligen gryymma, men det var ändå synd om kroatena, för att matchen var lixom lite längre än det skulle vara, domaren bröt liite sent. Menmen, vad ska man göra, vi fick se ännu en match där turkarna vänder heeelt och vinner.
Foto: Scanpix

en match med turkiet kan är bara fööör spännande, för verkligen ALLT kan hända, man kan inte
gå därifrån 5 eller 10min innan, för man vet att det är över och resultatet inte kommer att ändras,
utan en match där turkiet spelar så måste man sitta ändra fram till sista sekund. Nu väntar
jag bara till nästa match och se de kriga och vända på en match. Niiiceee:D
vad tyckte ni om matchen och turkiets landslag??

see yaah!!

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag håller verkligen med dig!!!



Shit vilka krigare...!



jag skrev ett inlägg om dom oxå.

Fotboll kommer aldrig sluta förvånga mig.

2008-06-23 @ 13:14:33
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0