Underbart, Spanien vann:)

Igår var det både härlig väder och så fick vi njuta av en underbar match, där Spanien ägde tyskarna:P härliigt, sen när Torres gjorde mål var det så jäkla skönt att få ett sånt fint slut på EM. Efter den matchen så tyckte jag verkligen att spenien var värda den där vinsten. Jag har alltid undrat hur folk tänker när de säger att vi behöver  nya spelare, unga spelare. Men igår då man fick se sveriges insatts i EM så kände jag verkligen att detta var helllt sjukt, vi är inte så bra som vi tror, vi kommer aldrig komma längre om vi inte släpper in nya unga spelare som har den energin och kraften, som kommer att kriga för att vinna. För de gammla spelarna har verkligen spelat så länge så det verkar inte vara så stort för de, eller vad det nu än är så måste vi släppa de och ta in andra. Tex. Fredrik Stoor, som är ny, han hade den energin och man kände att någon gjorde något iaf. De jag fastnade för i spaniens landslag var Fernando Torres, David Villa och Casilla:D


Kommentarer
Postat av: gammal globalare

Hej! Var inte nervös jag gillade skolan grymt mycket och lärarna är hur bra och trvliga som helst. Som du säkert vet så jobbar man mycket i grupper och ibland får man mycket press på sig för att andra förväntar sig mycket av en men som jag har upplevt så har det inte varit jobbigt. Att det är som i en bubbla håller jag inte riktigt med om... men det är olika från årskurs till årskurs. Mina ögon för "världen" har verkligen öppnats och jag är otroligt glad idag att jag valde den skolan. Vilken linje har du valt?

2008-07-07 @ 17:57:53
URL: http://tyfis.blogg.se/
Postat av: gammal globalare

okej, kanske att man inte jobbar så mycket i grupp på den linjen, jag gick samhäll/global och då jobbade vi mycket i projekt och åkte sen till Uganda så kanske att det var en grej just för den linjen, en förberedelse. Jag tror att du kommer gilla skolan, det är en skön skola och trevliga människor och god mat (hoppas du gillar vegetarisk mat). Lycka till

2008-07-08 @ 18:33:14
URL: http://tyfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0