Tillfälligt avbrott?

Detta var en lika ospännande match som den mellan Spanien och Italien. Båda länderna var lika bra och bollen ägdes inte särskilt mycket av någon. Jag hatar att säga det men jag måste övertala mig själv att fotboll inte alltid måste vara sååå spännande, när två länder som Tyskland och Turkiet möter så ska man inte förvänta sig värsta matchen där ett av lagen äger skiten ur det andra. Jag är inte så värst bra på det här men det var så jag kände om matchen. Men ändå så blev jag så jäkla arg när det blev tillfälligt avbrott som inte var särskild tillfällig utan den höll länge. Så mitt i all fotbollsyra så stängs det som sagt av och alla ba sitter där förstummade och ba "ahaa??" så vi springer till andra teven för att försöka kolla från en rysk eller spansk kanal, men hittade inte kanalen, så, där satt vi. Idag hoppas jag iaf på en spännande match, jag hoppas Ryssland vinner. Det tråkigaste var nog EM-magasinet där inte Bojan fanns med, så kvällen var inte så lyckad med tanke på matchen, avbrottet, EM-magasinet utan Bojan:( Brukar ni kolla på EM-magasinet, och vad tyckte ni om matchen igår? Jag trodde inte att Turkiet skulle vara så bra igår eftersom att de hade en ny målvakt, nya spelare som ersatte de bästa men skadade spelarna. Men de var lika grymma ändå och det förvånade mig. Förväntar jag mig för mycket av EM och fotboll eller vad tycker ni om de hela?

Här är iaf vinnarna:
Tyskland
Tysklands elva i EM-kvalet mot Tjeckien i mars 2007 Bakre raden från vänster: Christoph Metzelder Jens Lehmann Per Mertesacker Marcell Jansen Kevin Kuranyi och Michael Ballack. Främre raden: Lukas Podolski Philipp Lahm Bernd Schneider Torsten Frings och Bastian Schweinsteiger. Foto: AP/Scanpix

Kommentarer
Postat av: Saga

Svar : Jag kom in på Kärrtorpsgymnasium

2008-06-27 @ 22:01:54
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0