Sveriga-Spanien

Asså jag tyckte inte om den där matchen, spanien var så fula att de alltid gick
på fyra spelar mot en spelare, okey de är fotboll och man kanske kan spela så
men så fega kan man ändå inte vara. Svenskarna hade ju inge plats att andas
ens. Jag tyckte inte om det. Det jobbigaste var när David Villa gjorde ett mål
PRECIIIIS någon minut innan allt skulle sluta,,,det var så jäkla dryygt.
Men jag var så glad, våran skadade Zlatan, han gjorde mål, Fredrik stor, 
Johan Elmander och så var de en till som jag inte kommer ihåg namnet
på, men de var också bra. De stack ut lite extra, men alla spelade bra.
                  1                               -                   2 
 - 
Sveriges målskytt: Zlatan Ibrahimovic

Spaniens målskytt: Fernando Torres

Och: David Villa

Ja då var det gjort...nu får vi vänta till nästa match med sverige-ryssland.
see yaah

Kommentarer
Postat av: Laura

Va i kungsan och såg matchen.... HERRE GUD

fy fan det där sista målet...

Men zlatan var kung som vanligt! :D



Svar på din kommentar: Jag har 235p om jag inte räknat fel. Ska gå sam-beteende på brännkyrka gymnasium. Du da?

2008-06-16 @ 11:11:06
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0