Snygg landslag:)

Jag insåg det när jag kollade igenom fotbollskanalen.se och såg en intervju
med dessa spelare som man inte brukar se annars, det var bl.a:

Sebastian Larsson
 Rami Shaaban
Andreas Isaksson

Fredrik Ljungberg, fotbollens livs levande reklampelaren som jag kallar honom:P
Henrik Larsson.
Hehe behöver jag ens skriva namnet?
Markus Rosenberg, så gullig, ni måste se intervju med honom, han har en sån söt leende:)<3
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/fotbollsem/article2665445.ab kolla från 1:18 då han börjar snacka om en liten tjafs med Källström
Zlatan har en såån snyygg stiiil...

jag vet jag är sjukt besatt av Zlatan men också lite av fotboll, det är bara det att om jag nu kollar på fotboll så blir jag såå inne i de, spelar ingen roll
om de vinner, de har skadade spelare, men jag står alltid med det svenska landslaget. Det känns skumt för jag har inga svenska rötter", men jag
står vid sverige och sveriges landslag som om det vore mitt blod och mitt land, medan mina HEL svenska kompisar snackar en massa skit och klagar på
sverige, om jag skulle göra  det så skulle det bli värsta grejen:S sverige är bra på många många saker men är inte helt felfri, men ingen kan vara
perfekt så man ska nöja sig med det man har, det har jag lärt mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0