Ryssland - Holland, spännande:)

Asså det här är verkligen förrvirande, från "ingenstans" kommer Ryssland och vinner över Holland som vi alla trodde skulle vinna hela EM. Portugal åkte också ut, som var ett lag som jag också trodde skulle komma längre. Men iaf, jag gillade matchen som var väldigt rolig att kolla på. Jag älskar att varje dag ha något att se fram emot. När VM 2006 var
slut så blev det så tomt och deprimerande, med tanke på att inte ha någonting så stort och roligt att se fram emot varje dag. Jag vet inte hur det kommer att vara när EM är slut, jag älskar att se de olika lagen som tillsammans kämpar för sina länder och samtidigt ger någonting till fansen. I varje lag så finns det någon som showar och underhåller, och det är det som är så roligt. Man vet aldrig hur en match kommer att sluta för ingen match är den andra lik, det är så underbart att sittaoch kolla på EM och bara hoppa runt och allt vad man gör:) att varje timme gå in på fotbollskanalen.se för att uppdatera sig.
Det är helt enkelt oslagbart
här är mina nya favoriter från ryssland och holland:
Pavlychenko
Arshavin
Van der Vaart
Sneijder

Nu längtar jag till dagens match=)
Vi hörs till dess!! see yaah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0