Pengar styr allt, t.o.m en fotbollsmatch:(

jag är såå besviken på sveriges insatts igår mot ryssland:( okey om de inte vann, men de kämpade inte ens. Jag satt och kollade ett tag o ba tänkte "vafan är de här, de står ju bara där" då jag får höra att de tydligen har blivit betalda av en ryss miljardär:S det är konstigt men det stod på tv4 eller så var det på fotbollskanalen.Men iaf, det var vääldigt många tecken på att de hade fått pengar för att inte göra sitt bästa. För de är inte så dåliga som de visade sig vara igår. OOOOOH ni anar inte hur jobbigt det var att se när de inte gjorde så mycket på plan, de kämpade inte som de kunde ha gjort och som de har visat tidigare, så drf  har mina misstankar bara blivit större. De kanske tänkte att vi får våra pengar för vi kommer ändå att förlora mot holland eller vad??snälla ngn hjälp mig fatta, kämpade de (var det bara jag som inte såg det då?) eller var det för pengarna ingenting hände??
Fotbolls-EM. Foto: Scanpix
see yaah, :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0