EM fri dag, vad ska man göra:(

ja, igår var Italien-Spanien matchen. Jag hejade inte på något lag utan jag hade bara en känsla av att spanien skulle vinna matchen. Ärligt talat så var inte den här matchen spännande eller rolig alls, den var helt okey. Efter ett tag så visste man att det skulle sluta med straffar men som sagt man kan inte gå därifrån för i fotboll så kan allt hända, så jag satt kvar i de två timmarna och såg straffarna. Sen EM har börjat så har ett måste varit att sitta och kolla fotboll från vilken tid den nu börjar till fotbollsmagasinet är slut och efter det så kan man kolla på film eller vad det nu är man vill göra. Och det har varit underbart roligt och skönt att sitta och kolla på Bojan och Peter Jihde sitta och snacka fotboll och lite till:) Men nu så är denna dag fotbollsfri, eller EM-fri, och det känns lite tråkigt men det är väl dags att börja vänja sig. För snart är EM över och de här dagarna när man har gått runt och tänker på vilka som kommer vinna över vem och hur det kommer gå, de här stunderna när någon gör värsta målen osv. Det kommer att vara över. Jag har tjatat om det förut men jag kan inte sluta. Snart är det över och med det kanske mitt beroende försvinner lite med det. Eller vad tror ni? är ni lika besatta av det som jag är? det som jag tycker är lika tråkigt och jobbigt är att veta att EM-magasinet också kommer att sluta sända efter att EM är slut... Jag känner mig så negativ, så nu ska jag gå och fixa något som man kan göra och tänka att fotbollskanalen antagligen kommer vara uppdaterad och därifrån kan jag följa allt som händer med de nya fotbollshjältarna. Eller vad tycker ni??

 Bojan Djordjic  Peter Jihde

Här är vinnarna.

Vad tyckte ni om matchen igår och vilka såg ni den med??
see yaah!!

Kommentarer
Postat av: bella

Bojan Djordjic <3

Aik alltid i mitt hjärta

2008-07-26 @ 17:57:02
URL: http://b3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0