allt har lugnat ner...men bara lite...

Fotbolls EM är över för svenska landslaget och dessutom för portugal, ooh jag ville så gärna se mer av C.Ronaldo...aja jag får nog kolla ändå och se om jag kan hitta någon intressant i de andra lagen som är kvar:P I början fick jag panik om jag kom 1min sen till ngn match men nu vet jag inte ens vilka som spelar och inte heller när:S vad har hänt. Jag har en såån ångest för att jag inte fick åka dit och se live, och inte heller träffa landslaget, och det allra "minsta" man kan få autograf...det har jag inte heller kunnat fixa:S Jag hatar att det är så egentligen, men vad ska jag göra?jag har ingen chans att få en tröja signerad eller ännu värre jag vet inte ens om jag kan komma nära de, vart ska man se de lixom?? det är en gåta som aldrig kommer gå att lösa, eller?
Portugals landslag. Övre raden (från vänster): Ricardo, Fernando Couto, Pauleta, Jorge Andrade, Costinha, Rui Costa. Nedre raden: Paulo Ferreira, Rui Jorge, Simao, Figo and Petit. Foto: Miguel Riope/AFP Photo/Pressens Bild Sluuut.

Inge mer C.Ronaldo på plan för den här gången, inte i EM
Sveriges EM-trupp. Övre raden från vänster: Kim Kallström, Teddy Lucic, Petter Hansson, Andreas Jacobsson, Zlatan Ibrahimovic, Olof Mellberg, Johan Mjällby och Mikael Nilsson. Mellersta raden: Tommy Soderberg, Alexander Östlund, Marcus Allbäck, Magnus Hedman, Andreas Isaksson, Magnus Kihlstedt, Mattias Jonson, Erik Wahlstedt och Lasse Lagerbäck. Nedre raden: Tobias Linderoth, Anders Svensson, Christian Wilhelmsson, Erik Edman, Henrik Larsson, Fredrik Ljungberg, Pontus Farnerud and Anders Andersson. Foto: Jonas Ekströmer/Pressens Bild

Inte heller får man se svenskarna, men oavsett vad så ska jag hänga med de fram till nästa stora match. Om de blir så många uppdateringar kring de:( hoppas det. Zlatan kommer man iaf få se mycket av, det spelar inge roll om det är EM, VM eller hemma i
rosengård. Òch det är han jag vill se av, det är kring honom det mesta sker.
Dig kommer vi deffinitiv alltid se Zlatan, så vi kan vara lugna:)


Men vi ses självklart igen, see yaah:)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Varför inge mer c. ronaldo ? :O

2008-06-21 @ 15:31:15
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0