Sluta blunda för sjuka saker.

Herregud, jag läste blondinbellas blogg om vad som hade hänt i Italien, Det händer såna saker dagligen, men alla blundar för det, det är lätt för oss att göra det men tänk på de som har utsatts för det. Tänk riktigt noga på hur det skulle kännas för dig. När jag läste hennes kommentarer så fanns det en massa sjuka som skrev att det delvis var hennes fel och att hon inte skulle skriva skit om Italien bara för att hon hade utsatts för det. HUR KALL KAN MAN VARA? det här händer överallt, men jag kan tänka mig att i italien så finns det inga såna gränser och ingen respekt för tjejer spec inte för blondiner som de anser (vill inte skriva det här egentligen men,) billiga, Det är HEMSKT.  Jag lider med henne, men jag fattar inte varför hon fortsätter, pengar har hon tillräckligt av och nu är det väl dags att tänka på sig själv. Det har inte hänt en gång, det har också påverkat hennes vänner eller vän. Jag hoppas hon återhämtar sig snart och börjar ta det mer försiktigt.

see yaah!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det kanske runt 300-400 men jag vet inte exakt. Jag tror att målet är runt 500. 4an stannaer precis utanför. Åker man mot GUllmarsplan så stannar den på rätt sida och åker man mot Radiohuset så stannar den på andra sidan.

2008-07-22 @ 10:11:43
URL: http://tyfis.blogg.se/
Postat av: MELODYJAMES30

If you are over loaded with writing tasks, I would advice you to order the written essays, utilizing some <a href="http://www.essayslab.com">term papers online</a> service, because these writers know what premium quality is.

2012-04-27 @ 18:40:05
URL: http://www.essayslab.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0