fattar ni PA?

jag förstår mig inte på playahead, gör ni? att logga in där är som att komma in till en annan planet, omogna och folk som inte har växt upp än. Inte nog med att de lägger upp bilder på sig där de nästan inte har någonting på sig, så är det fritt fram att lägga ut sin telefonnr på sidan också. Jag fattar inte riktigt hur långt folk kan gå!! vissa, eller de allra flesta lägger ut hela sitt liv där. Så om jag vill veta lite mer om en person, så är det bara att söka på PA för där hittar jag allt jag "letar" efter plus lite till...Det är så hemskt, förut var det bra, men nu har den gått för långt, sidan tillåter mer och mer, de borde tänka på ungomarna/barnen och sätta ut gränser. Det är min åsikt, jag blir så arg för man vet aldrig vart det slutar. 

Kommentarer
Postat av: MarilynHenry

Really a illuminating and descriptive advise, the post is good in all regards,I am glad to look through this post. When every writer is as good as you are, all students will ne'er have great problems with <a href="http://www.gogetessays.com">research paper services</a>. Thanks.

2012-06-13 @ 16:31:12
URL: http://www.gogetessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0