Back to Italy...

Ja, jag visste faktiskt inte att italienare,de flesta, var så äckligt kalla att de inte ens reagerar när BARN håller på att DRUNKNA:S helt sjukt. Och sen inte nog med det, så sitter de som om ingenting har hänt och äter/har det mysigt, medan de döda flickorna ligger bredvid. SNÄLLA gör något. Jag mår såå dåligt av det här. Åtminstonde kan de ju ringa ambulans.
Det där som jag skrev i förra inlägget om italien kunde jag ju gissa på att det va så men jag visste ärligt talat inte att de var såhär känslolösa. Jag kanske inte ska dra alla över en kam, men det kanske finns 1på 1000 som är lite mänsklig.

OOOOOHH att det finns såna människor, ni kan se och läsa på aftonbladet för jag kan inte lägga in bilden här, jag blir så arg.

Kommentarer
Postat av: AlfredaMADDOX19

Some guys think that supposes to be unsafe to buy essays. Nevertheless, I know that writing firms provide premium standards only, just because their face depends on that.

2012-01-15 @ 04:53:23
URL: http://www.primewritings.com
Postat av: JulianaConley

People who have problems with creating essays understand that it's wonderful to buy professional essays written by expert writers. Contact the <a href="http://www.WritingsCentre.com/">WritingsCentre</a> company if you desire to receive expert aid with custom written essay you should come to that essay writing company.

2012-07-08 @ 13:36:55
URL: http://www.writingscentre.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0