Usch blondinbella!

Asså är det inte liiiite irriterande...
jag gick in på blondinbellas blogg idag, det är alltid lika roligt varje gång
att klicka in på hennes blogg och läsa vad hon nu har skrivit för att roa sina "trogna läsare",
jag hade missat ngt inlägg där hon svarar på olika frågor, väldigt irriterande ska jag säga er,
hon leker så fin och tror att hon är en överklassare, men tyvär lilla gumman du är långt ifrån det,
som någon kommenterade "du är bara som en uppstoppad elefant" och jag kan bara hålla med.
Asså du är så dryg, och du börjar nu gå för långt,
du skriver också om samhällsklyftorna som media lyfter fram, men hurru du är lika
fördomsfull som dom, om inte mer...
jag lovar du tänker minst lika mycket på att "förorten" där är de massa våld och fina människor
bråkar inte etc.
gumman spräck bubblan du lever i
och släpp ut all luft, du har fått för mycket luft helt enkelt ...

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha, där satt den ;)

2008-02-27 @ 18:59:47
URL: http://saraelinaosman.webblogg.se
Postat av: Laura

HAHA älskar din blogg!!!!

klockrent fan ;)

2008-03-12 @ 19:53:26
URL: http://fluffyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0