Träna träna träna...

Ja, som rubriken lyder så var de bara träna igår, hmm... jag tränade iaf i ca: 2 timmar och och duschade på en timme, jag gick först till core gruppträning, jo de första de frågar (efter att ha kollat lite frågande på mig) Hur gammal är du?
VAD FAN TROR DU? när man inte får köpa ett f'cking gymkort innan man är sexton eller blir överhuvudtaget insläppt så får man en sån fråga. jo men jag svarade såklart lite irriterat sexton år...och det värsta är ändå dagen innan när jag köpte gymkortet att de i kassan tog 450kr istället för 350kr som det igentligen kostar, hmm...jag gick tillbaka och frågade om varför de tog för mycket, och då får jag tillbaka det duuummmaste svaret, jo 350kr är bara för studerande. jag står stumt där och försöker få in det han nyss hade sagt, och så säger han det igen som om jag inte fattar det är för STUDERANDE...men nehe, vad fan ser jag ut som ?? jaja jag fick iaf tillbaka 100kr;) happy ending...

jag gick hem och fick värsta kicken och började att städa köket och började med att baka KÄRLEKSMUMS...
muuumms va god den blev för att vara min första gång att baka alldelles själv:P

puuuss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0