Sörja med eller för? fjortisar!?

Först och främst vill jag säga hej och välkommna till min nya blogg,,
                                                                                                                 
jag vaknade upp idag och märkte att jag var ensam hemma,
hmm.. vad ska man göra då?
jo, jag gick upp och käkade frukost och gissa vad jag hittade då??
inget mindre än min systers sminkväska...
jag började först med att sminka mig lite och sen lite mer och sen...
fan till sist ser jag ut som inget mindre än en fjortis.
jag var verkligen förändrad, det är inget dåligt om man vill va anonym och ba gå ut
och gå runt utan att man vill att någon ska känna igen en:P
hehe det var roligt så länge det varade, men jag blev snart trött på det,
och det värsta är HUR FAN SKA/ORKAR JAG TA BORT SMINKET???
jag pallrade mig bort till toaletten och började med att tvätta bort..
det var väldigt jobbig och det tog på mycket papper och en massa tvål m.m. och gissa hur mycket mitt
ansikte sved efteråt, vill man vara fin får man lida pin:P
det här var bara en rolig grej som jag gjorde idag men för er fjortisar är detta en vardag ju...
hur orkar ni? först går det en massa pengar på smink sen massa tid på att kleta det på ansiktet
och sist och värst att ta bort det...aja jag tror jag lider MED er...
hoppas denna livsstil går över snart för er skull assåå...
P.S men iaf det är väldigt roligt att se er ute när ni går där med idomin och putande munnar, det är
väldigt underhållande;-) och det där idominet, ni kommer få jäkligt fina läppar, så den saken 
är positiv, haffa killar.
                                                        

Kommentarer
Postat av: Laura / Fluffyy nation

Du tänker precis som jag , hur orkar dom ?

2008-03-06 @ 10:02:33
URL: http://fluffyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0