The Voice!!

Inte för att jag var på the voice konserten, men jag såg den på tv, skulle aldrig få för mig att gå på såna roliga konserter. Det är synd för det skulle säkert bli helt underbart roligt. Saken är den att jag får panik av att vara på ett ställe där det bara finns fjortisar och wannabe förortsbarn, jag får panik. Iaf, konserter var hur skön som helst. Jag som satt framför tv:n tyckte sååå jäkla mkt om den. Colby O´Donis och Adam Tensta ägde scenen. The voice är grymma, jag älskar deras radiokanal och tv. Vad ska man säga, de har typ det mesta man vill se, sköna låtar, dans, bra artister,  intressant fakta. Skulle det vara lite fotboll med så skulle det vara perfekt:P
 
+
Var ni på the voice? hur klarar ni att vara på såna ställen?

Kommentarer
Postat av: farah

colby o'donis e så söt:)

2008-08-27 @ 18:07:20
URL: http://faarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0