Vem f*n har hjärntvättat dig Victoria Beckham?

Vem f**n har sagt att detta är snyggt?
det ser inte normalt eller snyggt ut, det ser inte friskt eller sexigt ut om detta är hennes mål med hennes
sjuka resultat av både brösten och kroppen...
 Hon ser mer ut som ett lik, stackars barn som inte får ha en frisk mamma,
hoppas hon matar de bra iaf, men annars verkar hon vara en jättebra mamma, det är bara det
att ser man ut som ett lik så mår man heller inte så bra, och då undrar jag "drabbas barnen av det här"
hoppas iaf inte det, och det är inte så att jag tror det heller, men det är bara det att den frågan finns
bara i bakhuvudet...
 
Hon var snyggare förut och hade stil, nu är hon bara benrangel och kläderna sitter inte fint på ett lik,
även om hon har snygga kläder och så.
           Victoria BeckhamDet är så SNYGGT och elegant när
båda hon och hennes man David Beckham har matchande kläder om ni förstår vad jag menar:P
Det är så gulligt, Victoria Beckham & David Beckham och Angelina Jolie & Brad Pitt är nog
Hollywoods bästa par utan tvekan.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är fredag och som vanligt tävling på charlotte.nu - den här gången kan du vinna min sambo + andra fina grejor. Trevlig helg!

2008-04-25 @ 15:29:12
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0