Så sjukt lågt...

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2199196.ab

Ni kan läsa och bedöma själva, men själv så tycker jag
att det är oerhört lågt av CHEFEN att hålla på så mot
någon som medverkar i ett program som de själva har
bestämt, att det sjunker lägre genom att säga: 

"Hoppas tönten Brolle åker. Det gör han, va?", skriver Alex till Pelle.

"Vi riggar ju alltid sånt här så absolut om du vill", svarade Pelle.
det är hopplöst, vafan han hade roligt och det var roligt för oss
tittare när han släppte loss, och man tappar ju såklart
förtroendet för tv4 och den där chefen efter att de låter en sån
person son Alex Schulman "bestämma" om han vill ha kvar Brolle
eller inte, hopplöst.

aja men jag gillade honom grovt mycket, jag gillade hans energi och att han vågade vara sig själv och rocka loss, precis som Zlatan, jag gillar sånna personer,
som jag alltid säger "man kommer alltid längst med sitt riktiga jag"

 Haha va sööt,
Jag gillar tatoos överhuvudtaget och de bli bara bättre om den är på världens bästa fotbollspelare och ja vad ska man säga,

See yaah tills jag hittar något nytt smarrigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0