Rädd för...

Oooh jag oroar mig så mycket för miljön, jag gör allt jag kan för att
iaf rädda lite iaf. Men de känns som om de är över snart, efter att ha
hört och dessutom sett matpriserna höjas(i vissa  länder har det höjts
så mycket att familjer äter mat från gator, tex bananskal etc det är så
jäkla synd och läskigt att det bara ska höjas sådär:S, de är ett stort
tecken för att miljön förvärras och det snart är slut:( jag gillar inte de här.
Det är sån äcklig känsla, och sen att vintern blev helt knas, och att det
är så varmt redan nu. Jag gillar sol, men jag vill ha det när det verkligen är
dax, jag vill ha något att längta till, jag vill ha lite av varje.
Men nu när vintern blev helt sjuk, först var det sol, sen regnade det, sen
sol igen, sen snöade det. Ja så har vår vinter varit eller vår, va vet jag.
Saken är den att man börjar som sagt märka det dåliga vi har tillfört
jorden, det jag mest av allt vill att vi ska ha VINTER när det ska vara
vinter, och jag vill ha SOMMAR när det ska vara sommar.
Vintern ska vara kall för då blir sommaren varm, och då blir det perfekt.
Det  var väl inte så mycket begärt?? Och såklart ska vi ha hösten och våren
när det ska vara hörst och vår:D
Är det bara jag som oroar mig i onödan för vårt hem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0