Min brors flickvän...

Min brors flickvän En väldigt bra film, rekommenderar den till er alla.
Det som var sååå bra var att den inte var en typisk amerikansk film, där
man alltid vet vad som kommer att hända, den var sjuk och rolig och aa ni
får helt enkelt gå och se den:D Och att det inte var hångel hit och hångel dit
hela tiden, det fanns bara på ett ställe och det var inte mycket alls, så det var
skönt och slippa det och se en normal film som inte tas upp av sånt...
Jag brukar inte gilla att gå på bio och se filmer, det är helt enkelt så att väldigt
många filmer är väldigt dåliga och orka slösa pengar på skitet då, och för det andra
så är alla likadana, samma handling, samma innehåll, man vet alltid vad som kommer
att hända, och ja man vet också självklart hur den slutar, hmm...så undra varför
man inte gillar att slösa pengar på filmer som bara är skit:P

Hoppas ni hade en lika bra dag som mig, eller stund...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ny fredagstävling hos mig - vinn en kultig tv-serie på dvd! Titta gärna in och var med. Trevlig helg!

2008-04-11 @ 16:49:36
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0