Gymnasieval, joobbiig

Är det bara jag som är stressad och vet inte vad jag ska ta mig till när det
gäller gymnasievalet och så :S
vilka är bra, som passar mig och samtidigt ger bra kunskaper?
Det är så jobbigt att man redan nu har ett sån stort val, och det är
vad vill jag bli när jag blir stor och vad ska jag jobba med?
vafan, hur fasen ska man veta det redan nu? Jag viiiilll inte....
Det är fan sjukt, men många som jag känner är jäätte nöjda med
sitt gymnasie... Det är bara det att jag inte kan umgås med vem som helst,
jag leker inte så divig nu men det är bara det att jag kan inte umgås
med falska och kalla människor, jag dras ifrån dom helt utan att tänka
på det alls. Men antar att det är det som är bäst, de räcker med det jobbiga i
skolan, pallar inte med ovänner och skitsnack i skolan.
Har lärt mig, på sistonde har jag bara hållt mig till några och det har funkat
perfekt, sen umgås jag bara lite med andra också men de är inte riktigt nära
vänner. Jag klarar mig iaf jääätttebra
Skulle bli suuperglad om ni visste någon gymasium som verkar bra och ha
en skön stämning osv.
vet ni vilket som är bäst av dessa
-Atletica
-Sjödals gymnasiet
-Frans shartaus
Den här veckan har börjat bra med härlig sol, eller vad säger ni?:P
Det är iaf bra att vädret är på den positiva sidan och gör våran dag
lättare.

Kommentarer
Postat av: Laura

Vad vill du gå för linje? =)

2008-04-24 @ 06:58:50
URL: http://fluffyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0