En ögonfransböjare eller en sax??

eller? 
Haha, det var så roligt. Min lärare, en man/kille, inte gammal alls.
Iaf, jag och min kompis kom lite tidigare än alla andra till
klassrummet. Min kompis skulle gå fram och ta någonting och
så ser hon en ögonfransböjare, hahah.
Det var inte bara det utan för så nyfikna som vi var så frågade
vi lite för skojs skull varför han hade en ögonfransböjare
i klassrummet, och på sin KATEDER:P
haha det roligaste var ju att han visste helt enkelt inte vad detta
va utan han hade gått och trott att det var någon ny modell av saxar.
Ni anar inte hur mycket vi garvade, och än idag...
haha han var så söt,
för han såg så oskyldig och liten ut just då...

Jaja kommer med lite mer sjuka samtalsämnen med mina
kära lärare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0