Blood Diamond - Gå o se den NU!!

  
 Är det bara jag som gillar Leonardo Dicaprio, hehe
det tror jag iinte, men iaf, filmen, jag vet inte men den var bra
på alla sätt, man fick inblick om hur folk verkligen har det(även om de är film)
och jag älskade skådespelarna. Det är en film som är värd att ses.
Haha Leonardo Dicaprio, han är så tuung. Han är så sööt när han ska
snacka som en gangstaah.

vackra ögon hon hade, eller hon är vacker hela hon:P
Det som jag först dras till är ögon, jag vet inte varför, men det
är grymt, jag älskar ögon :D

see yaah :D

Kommentarer
Postat av: Laura

Det här är lite läskigt, vi såg den filmen i skolan igår och ska jobba med temat afrika och impreialsim, bla det som filmen hanldar om
GRYMT BRA FILM, grät nästan den går raakt in i hjärtat!

2008-04-17 @ 19:02:13
URL: http://fluffyy.blogg.se
Postat av: Charlotte

Tack för filmtipset!
Tävling hos mig igen! Den här gången kan du välja mellan smått&gått&platt - missa inte det. Trevlig helg!

2008-04-18 @ 15:37:05
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0