"Blattar/dryga svenskar"? hur långt går man?

Jag är själv invandrare`/blatte så ingen ska komma
med något f*cking "rasist" och jag vet inte vad...
Jag blir såå trött på dessa små skiiitungar som kommer
och leker gangstaz, eller vad de nu vill kalla de, vissa
ser ner på svenskar som absolut inte borde behandlas så,
och inte bara de utan på själva invandrare också,
DET jag HATAR mest är hur de LEKER, och deras slang,
okey med vissa ord men dessa två or bre och yao(eller hur
man nu stavar det) det stör mig HUR F*CKING MYCKET SOM HELST.
Jag ber er, håll er åtminstonde liite till det svenska språket,
och att de flesta ska va så himla DRYGA, man kan fan inte
snacka med dessa, jag skäämms, jag ber er ha lite respekt för
andra människor i er omgivning. En sak ska JAAG säga er,
lek inte framför era vänner, lek inget ni aldrig kommer att vara eller är, ni
visar en heeelt fel bild på blattar, ni leker stolta blattar men de jag
skämms för är att ni just visar fel bild av oss, inte konstigt
att vissa svenskar ser så snett på en. OOH jag vet inte vart jag ska
börja och vart jag ska sluta, men mina sista ord är
SLUTA LEKA INFÖR ERA VÄNNER, SLUTA VARA SÅ F*CKIGN DRYGA,
SLUTA BETE ER SOM SMÅ SKIITUNGAR.
PS,
det är inte bara blattar jag snackar om, senare vill jag tillägga att 
dessa äkliga svenskar som beter sig exakt som dessa blatteungar, 
kan man bli mer jobbig? Jag har inga ord för dessa två äkliga arter, 
kan man inte utrota de? 
Två störtsköna blattar är malkysoltani.blogg.se haha de är underbara...
  Kan vi inte ha de så i världen?(fred)
(OBS jag är som sagt själv en invandrare, men blir så trött
på vissa människor som håller på och visar fel sida av oss, och är så dryga)

Kommentarer
Postat av: Tara, Diana

Fan va gött=) Tackar tackar, kul och höra bruden ;)

2008-04-15 @ 20:50:02
URL: http://malkysoltani.blogg.se
Postat av: abbuuu hassan

din bild på den bruna och vita handen kan tolklas på flera olika sätt...

2008-04-16 @ 00:07:54
Postat av: Laura

Sant deras blogg är suuper sköön!

Håller med dig, som fan.
Är oxå "blatte" eller hur som helst inte född här och stör mig oxå på små ungar som går i gäng rakar ena ögonbrynet och LEKER.
Ibland är det kul att driva med alla bre och yao men det e sant att det går för långt och språket blir så fattigt om man bara snackar så.
Skulle kunna skriva hur mycket som helst om det här men gör ett inlägg om det sen annars kommer du inte orka läsa den här komentaren xD
Hare bra!

2008-04-17 @ 21:38:13
URL: http://fluffyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0